Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Elof världens lugnaste hund! (Fast jag kan leka oxå)

Av Christin - 19 februari 2009 22:23

 Elof är super lugn till skillnad fr Ozzy, som va mer vild än tam när hon va valp! Floffen är lite av en tjuren ferdinand.. Kommer jag inte idag, så kommer ja om 2 veckor!!


Jag önskade mig ju en "gosig" hund och de har jag absolut fått! Elof älskar att ligga i knät i soffan & bara mysa..


Att åka bil är oxå trevligt tycker Elof! Då kan man ju nämligen sova... Zzzz


Joel och Elof leker för fullt här hemma i lgh, bollarna flyger hej vilt!

Härom dagen kom Joel med sin ena nalle.. Oj Oj sa Joel, nallen saknade nämligen sitt huvud! Under bordet låg en nöjd Elof med ett nalle huvud i munnen.. De är de busigaste Floffen hittat på hit tills!


Han är helt underbar och jag är såå glad att ha han här hemma!

 
 
elisabeth

elisabeth

5 mars 2009 03:38

Dåligt med uppdateringar.....

http://www.bordeauxdogue.se

 
Ingen bild

Jonas

10 mars 2009 18:03

hehe kan inte Elof komma och lära Sara hur man gör när man tar det lungt :) Han e jätte fin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin - 19 mars 2009 20:11

  Hej Svejs!!  Va ett tag sen jag skrev i bloggen.. Hmm tiden springer i väg..   Iaf så mår alla bra.. Elof, Ozzy & givetvis Joel.. Joel har fullt opp här hemma med att tala om att Elof har bajsat el kissat..  Rumsren?? Nej inte riktigt än, men vi ...

Av Christin - 11 februari 2009 20:38

 Idag har Elof flyttat hem.. De har gått jätte bra, fast självklart saknar han tjejligan på Hjärtekulla.. Speciellt syrran sin Gunnel..   När Joel fick syn på Elof i bilen blev han jätte glad och klappade händerna! Att Joels favorit djur är "wovva" g...

Av Christin - 30 januari 2009 22:55

Av Christin - 30 januari 2009 22:47

Ovido - Quiz & Flashcards