Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Ozzy Är Hemma Igen..

Av Christin - 23 januari 2009 19:32

  Idag hämtade jag hem Ozzy.. Jippi!!!  Hon har vart hos husse Henrik sen innan nyår!!  Joel blev överlycklig när han fick se henne, och ropade vovva, vovva...


  Elofs Biabädd har anlänt till lägenheten. Elisabeth va & hälsade på i förra veckan med Elof, Gunnel & Bjarne(som numera heter Boss).. Ozzy tyckte att bädden va en aningens läskig.. Luktade länge å väl på den, för att sen lägga sig i en halv minut i den. & istället  inta mattan i vardags rummet som är hennes favorit plats.. De slutade med att de va Joel som låg i hundarnas Biabädd...


 Elof kommer hem till oss den 12 Februari... LÄNGTAN ÄR STOR...


Lite dåligt med nya bilder.. Men titta gärna in hos Hjärtekulla, där finns många fina bilder på Elof (och som han oxå kallas "Floffen")

 
 
Ingen bild

Busters matte och husse!

29 januari 2009 17:51

hej hej!

vi har träffat lille...eh eller lille och lille haha! vi har träffat Elof idag han är ju bara så underbart skööön! Och gud så stor han är!! hans tassar är inte att leka med :)!!

nu är det inte såå långt kvar tills ni får hem han! fattar inte att tiden går så fort...vi har haft Buster i em månad imån??...vart tog tiden vägen?? :)

ha det gott!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin - 19 mars 2009 20:11

  Hej Svejs!!  Va ett tag sen jag skrev i bloggen.. Hmm tiden springer i väg..   Iaf så mår alla bra.. Elof, Ozzy & givetvis Joel.. Joel har fullt opp här hemma med att tala om att Elof har bajsat el kissat..  Rumsren?? Nej inte riktigt än, men vi ...

Av Christin - 19 februari 2009 22:23

 Elof är super lugn till skillnad fr Ozzy, som va mer vild än tam när hon va valp! Floffen är lite av en tjuren ferdinand.. Kommer jag inte idag, så kommer ja om 2 veckor!!   Jag önskade mig ju en "gosig" hund och de har jag absolut fått! Elof älskar...

Av Christin - 11 februari 2009 20:38

 Idag har Elof flyttat hem.. De har gått jätte bra, fast självklart saknar han tjejligan på Hjärtekulla.. Speciellt syrran sin Gunnel..   När Joel fick syn på Elof i bilen blev han jätte glad och klappade händerna! Att Joels favorit djur är "wovva" g...

Av Christin - 30 januari 2009 22:55

Ovido - Quiz & Flashcards